گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید [قسمت پایانی]

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید

در قسمت اول مقاله «گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می‌کنید» دیدیم که مکانیک‌های بازی کاربران را به میزان قابل ملاحظه‌ای درگیر خود می‌کنند و توجه به این حوزه در تجربه‌های دیجیتال مصرف‌کننده و سازمان مغفول مانده است. با ادامه مقاله همراه شوید. اما اگر بتوانیم با بهره‌گیری از فناوری، مکانیک‌های بازی را که سال‌ها

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید [قسمت اول]

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید

این یک اتفاق قابل پیش‌بینی است: عبارت گیمیفیکیشن را می‌شنوید و عبارت بازی (game) توجه شما را به خود جلب می‌کند. باید چیزی مرتبط با بازی‌سازی، سرگرمی و تفریح باشد. درست است؟ در اشتباهید. در واقع برعکس چیزی است که فکر می‌کنید. برای این که متوجه موضوع شویم کمی به عقب باز می‌گردیم. در سال

ادامه نوشته »