با «منم بازی» زندگی را بازی کنید! زیرمجموعه مارنو در زمینه بازی های جدی

با «منم بازی» زندگی را بازی کنید! زیرمجموعه مارنو در زمینه بازی های جدی
با اعتقاد عمیقی که به میزان تأثیرگذاری بازی‌ها در یادگیری و به‌یادآوری مفاهیم داریم، در شهریور ۱۳۹۶ تصمیم گرفتیم «منم بازی» را با تمرکز بر بازی‌های جدی و با شعار «زندگی را بازی کنید» بنا بگذاریم. «منم بازی» تلاش خواهد کرد تا مهارت‌ها و مفاهیم لازم در امور تخصصی مانند مدیریت، مهندسی و سایر رشته‌های [...] ادامه نوشته »

تصاویر و اسلایدهای دوره آموزشی آشنایی با گیمیفیکیشن اردیبهشت ۹۶

تصاویر و اسلایدهای دوره آموزشی آشنایی با گیمیفیکیشن اردیبهشت ۹۶
اردیبهشت ماه امسال مارنو با همکاری دانشگاه تهران اقدام به برگزاری سمینار آشنایی با گیمیفیکیشن نمود. این دوره که با استقبال خوب دانشجویان پردیس فارابی و سایر عزیزان همراه شد به مدت ۲ ساعت برگزار گردید و شرکت‌کنندگان با مفاهیم اولیه جهت طراحی گیمیفیکیشن آشنا شدند. سرفصل‌های مطرح شده در سمینار به شرح زیر بود: [...] ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در آموزش: روند در حال ظهور بازی‌گونه در آموزش الکترونیک

گیمیفیکیشن در آموزش: روند در حال ظهور بازی‌گونه در آموزش الکترونیک

همزمان با رشد فزاینده استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند در بین نیروی کاری، محبوبیت بازی‌گونه یا همان گیمیفیکیشن هم در حال افزایش است. از همین رو می‌توان به پیاده‌سازی فناوری‌های نوین در امر آموزش کارکنان به عنوان یک فرصت نگاه کرد. یکی از روندهای در حال ظهور در حوزه آموزش، استفاده از بازی‌گونه

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در آموزش: ۴ راه برای پیاده سازی گیمیفیکیشن در کلاس درس

گیمیفیکیشن در آموزش ۴ راه برای پیاده سازی گیمیفیکیشن در کلاس درس

بازی‌ها از طریق درگیر کردن مخاطب موجب افزایش انگیزه می‌شوند. آموزش یکی از حوزه‌هایی است که به این افزایش انگیزه نیاز مبرم دارد. طبق آماری که معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ایران در مرداد ۱۳۹۵ اعلام کرده، ۴۷هزار نفر از دانش‌آموزان پایه اول مردود شده‌اند که آماری قابل توجه به شمار می‌رود. این

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در کسب و کار: ۵ دلیل برای مدیریت زمان با کمک گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن در کسب و کار: ۵ دلیل برای مدیریت زمان با کمک گیمیفیکیشن

آیا گیمیفیکشن می‌تواند به کارکنان شما کمک کند تا از زمان خود بهتر استفاده کنند؟ طبق یک ضرب‌المثل قدیمی، زمان سرمایه است. اما آمار نشان می‌دهد که میزان اتلاف وقت در محیط‌های کاری رقمی بالا است. طی یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۳ انجام گرفته، از هر ۱۰ نفر، ۷ نفر اعلام کرده‌اند که در

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در کسب و کار: ۷ استراتژی گیمیفیکیشن برای مدیریت ارتباط با مشتریان

گیمیفیکیشن در کسب و کار: ۷ استراتژی گیمیفیکیشن برای مدیریت ارتباط با مشتریان

از سری مقاله‌های گیمیفیکیشن در کسب و کار، این بار به کاربرد گیمیفیکیشن در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می‌پردازیم. بخش فروش هر کسب و کار از بهترین محیط‌ها برای پیاده‌سازی گیمیفیکیشن به شمار می‌رود چرا که به صورت ذاتی با مفاهیم فوریت، رقابت و کار تیمی سر و کار دارد. با ادامه  مقاله همراه

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در آموزش: ۴ نکته برای بیادماندنی کردن آموزش کارکنان

کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش

در سری مقاله‌های گیمیفیکیشن در آموزش به کاربرد این ابزار قدرتمند در امر آموزش خواهیم پرداخت. با اولین سری از مقالات همراه مارنو باشید. هدف از اجرای برنامه آموزش کارکنان در هر سازمانی، کمک به کارکنان برای یادگیری دانش و مهارت‌هایی است که در بلندمدت به آن‌ها نیاز خواهند داشت. ولی لازم است توجه داشته

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن در کسب و کار: ابزاری برای متحول کردن تجربه کارکنان

کاربرد گیمیفیکیشن در کسب و کار

گیمیفیکیشن ابزاری است که در حوزه‌های مختلف درون سازمانی، برون سازمانی و اجتماعی کاربرد دارد. در اولین مقاله از سری مقاله‌های کاربرد گیمیفیکیشن در کسب و کار به بررسی نقش این ابزار در متحول کردن تجربه کارکنان می‌پردازیم. شرکت‌ها در دهه‌های گذشته توجه کمی به نحوه تعامل کارکنان با محیط کاری آن‌ها داشتند. در واقع

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید [قسمت پایانی]

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید

در قسمت اول مقاله «گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می‌کنید» دیدیم که مکانیک‌های بازی کاربران را به میزان قابل ملاحظه‌ای درگیر خود می‌کنند و توجه به این حوزه در تجربه‌های دیجیتال مصرف‌کننده و سازمان مغفول مانده است. با ادامه مقاله همراه شوید. اما اگر بتوانیم با بهره‌گیری از فناوری، مکانیک‌های بازی را که سال‌ها

ادامه نوشته »

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید [قسمت اول]

گیمیفیکیشن دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می کنید

این یک اتفاق قابل پیش‌بینی است: عبارت گیمیفیکیشن را می‌شنوید و عبارت بازی (game) توجه شما را به خود جلب می‌کند. باید چیزی مرتبط با بازی‌سازی، سرگرمی و تفریح باشد. درست است؟ در اشتباهید. در واقع برعکس چیزی است که فکر می‌کنید. برای این که متوجه موضوع شویم کمی به عقب باز می‌گردیم. در سال

ادامه نوشته »
برگه‌ها:12»